jest firmą konsultingową z zakresu IT, świadczącą wysokiej jakości usługi oparte na rozwiązaniach standardowych oraz na zindywidualizowanym rozwoju zarówno na terenie kraju, jak i po za jego granicami

Multicom Consulting Maciej Pluta

     

KONSULTING BIZNESOWY

Modelowanie procesów biznesowych - doradztwo procesowe, optymalizacja organizacyjna i IT. Celem każdego przedsiębiorstwa jest ciągłe ulepszanie
i dopasowywanie do zmieniających się warunków rynkowych. Możemy Państwu pomóc w realizacji powyższych celów, wspierając Państwa swoją wiedzą

Czytaj więcej...

SYSTEMY MOBILNE

Multicom Consulting jest producentem i dostawcą systemów mobilnych m. in. klasy SFA (Sales Force Automation). Nasze kompetencje w tym obszarze wyrosły na współpracy z tak liczącymi się firmami jak Carlsberg Polska, Grupa Żywiec, Imperial Tabacco, Zott, Strauss Group (dawniej Elite Cafe) czy Wrigley. Wykonaliśmy wdrożenia dla przeszło 4000 użytkowników.

Czytaj więcej...

PROJEKTY POD ZAMÓWIENIE

Niektóre organizacje mają potrzeby, które nie mogą zostać spełnione przez „pudełkowe” rozwiązania informatyczne. Dlatego zauważając taką potrzebę, udostępniamy naszym Klientom profesjonalne zasoby programistyczne oraz, jeżeli jest taka potrzeba, gwarantujemy zaawansowane zaplecze technologiczne.

Czytaj więcej...

MULTICOM CONSULTING

Jest firmą konsultingową z zakresu IT, świadczącą wysokiej jakości usługi oparte na rozwiązaniach standardowych jak i zindywidualizowanym rozwoju zarówno na terenie kraju oraz poza jego granicami.

Pracując jako Państwa partner rozwijamy zmodyfikowany dla Państwa software oraz integrujemy istniejące środowiska systemowe. W związku z tym szczególną uwagę zwracamy na konsultacje procesów biznesowych, służących organizacji i optymalizacji procesów IT.

NASZE ROZWIĄZANIA

GIS umożliwia planowanie i optymalizację tras/pracy mając na względzie wymagania biznesowe i geograficzne. System może działać w formule usługi jak i dedykowanego wdrożenia. Dzięki wykorzystaniu aplikacji możliwe jest obniżenie kosztów eksploatacji oraz zwiększenie skuteczności planowania pracy.

SFA zarządzanie sieciami przedstawicieli handlowych, usprawnienie działań sprzedażnych, elektroniczne ewidencjonowanie, przesyłanie i analiza informacji rynkowych.